اطلاعات تماس

تهران خیابان خالد اسلامبولی (وزرا)
نبش کوچه سی و هفتم پلاک 163
طبقه سوم واحد6

ما همه روزه در دسترس هستیم

قیمت رنگ جدولی درجه یک

قیمت رنگ جدولی درجه یک را میتوانید از شرکت بازرگانی رادین استعلام گرفته و جهت ثبت سفارش خود اقدام نمایید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت رنگ جدولی درجه یک

رنگ جدولی از پوششهای فوق العاده ضروری برای جداول داخل شهر محسوب می شود. این رنگ ها در کنار رنگ ترافیک مزیت های بسیار زیادی دارند که از مهمترین آن می‌توان به حفظ بافت جدول و جلوگیری از خوردگی آن و همچنین زیباتر کردن فضای شهری اشاره کرد. فام ظاهری یا تنوع رنگدانه‌ای به نسبت بالایی دارند به طوری که شما می توانید آنها را در رنگ های سفید، آبی، سبز، مشکی، زرد، نارنجی و قرمز تهیه کنید.

انواع رنگ جدولی

رنگ جدول آکریلیک

این محصول به خاطر غلظت مناسبی که دارد، برای رنگ آمیزی جدول‌ها رنگ مناسبی است زیرا به راحتی روی سطح اجرا و خشک می‌شود. قبل از اجرای رنگ سطح کار باید خشک و تمیز باشد.
رنگ جدول آکریلیک بر پایه نفت و حلال آب تولید می‌شود. این رنگ بر پایه حلال آب با محیط زیست سازگاری دارد، آلودگی به خود نمی‌گیرد و در برابر نور آفتاب تغییر رنگ نمی‌دهند.
این محصول چسبندگی و پوشش دهی بالایی دارد. در شرایط جوی متفاوت و اصطحکاک مقاوم است. این رنگ قابل شست و شو است و بوی نامتبوع ندارد، و همچنین زود خشک شدن از دیگر مزایای این رنگ می‌باشد.

رنگ جدول آلکیدی

رنگ آلکیدی جدولی از پلی استر اصلاح شده و اسید چرب تشکیل شده است. اسید چرب موجود در رنگ باعث منعطف شدن و سریع خشک شدن رنگ می‌شود.
این محصول محافظ خوبی برای سطح است و شفافیت خوبی دارد.
به دلیلی مقدار روغن خشکی که در رنگ به کار می‌رود به سه دسته رنگ آلکیدی روغنی بلند، رنگ آلکیدی روغنی متوسط و رنگ آلکیدی روغنی کوتاه دسته بندی می‌شوند.
به گفته دیگر این رنگ با توجه به ساختار شیمیایی به دو دسته هوا خشک و غیرهوا خشک تقسیم می‌شوند.
رنگ آلکیدی روغنی بالا، روغن خشک زیادی دارد و بعد از اجرا زود خشک می‌شود. در شرایط آب و هوایی مختلف مقاوم است. بازتاب نور خوبی در شب دارد. برای جلوگیری از پوسته شدن این رنگ، بهتر است از پرایمر مخصوص استفاده کنید.
رنگ آلکیدی روغنی کوتاه، روغن خشک کمی دارد و دیر خشک می‌شود.

لوگو رادین
جهت سفارش با کارشناسان ما 02166095700با بازرگانی رادین 09129284292تماس حاصل نمایید.

 

رنگ جدولی جهت رنگ جدول های خیابانهاو پارکینکها …..  استفاده میشود و انواع مختلف دارد.

 

به اشتراک بگذارید:

administrator

شرکت بازرگانی رادین فعال در زمینه انواع رنگ های صنعتی و ساختمانی و مشتقات رنگ و مواد اولیه و تولید کننده رنگ اتومبیلی ،ساختمانی و انواع تینر. تماس: 09129284292—02166095700

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.