اطلاعات تماس

تهران خیابان خالد اسلامبولی (وزرا)
نبش کوچه سی و هفتم پلاک 163
طبقه سوم واحد6

ما همه روزه در دسترس هستیم

قیمت رنگ جوتن برای نمای بیرون ساختمان

خصوصیات رنگ جوتن

رنگ جوتن محصول کشور نوروژ است که در کشور های مختلف عرضه شده و مورد توجه قرار گرفته است.این رنگ با مزایا و نکات مثبت فراوانی که دارد کیفیت ممتازی داشته و بسیار پرکاربرد است از این رو این رنگ از رنگ های با برند معتبر در کار نقاشی ساختمان محسوب می شود که شاید با قاطعیت بتوان گفت تنها عیوب قابل توجه در این رنگ ،قیمت بالای رنگ های جوتن است که استفاده از آن را برای بیشتر مشتریان امکان ناپذیر کرده است.

  1. کیفیت درجه یک
  2.  مواد استاندارد
  3. صد درصد ضد آب
  4. مقاومت بسیار بالا در برابر ضربه – فشار – گسیختگی
  5. عمر مفید بسیار طولانی و قابل ترمیم و بازسازی
  6. مقاوم در برابر نور خورشید و اشعه ماوارا بنفش
  7. ضد قارچ – باکتری و کپک
  8. دوستدار محیط زیست
  9. مقاوم در برابر نفوذ کلراید
  10. بدون سرب
  11. در برابر دی اکسید کربن و شرایط سخت آب و هوایی بسیار مقاوم است
  12. آنتی استاتیک بوده و گردو غبار را به خود جذب نمی کند
  13. ضد حریق بوده به آسانی آتش نمی گیرد
  14. عایق مناسب حرارت است

قیمت رنگ جوتن برای نمای بیرون ساختمان

رنگ های جوتن با تمام خصوصیاتی که در بالا در موردشان گفته شده و همچنین با دارا بودن استاندارد زلزله از موسسه زلزله نگاری در تمام دنیا موردی بسیار مناسب برای زلزله شناخته شده چون در هنگام زلزله استفاده از دیگر پوشش های نما خطر سقوط آنها را بر روی افراد زیاد می کند .

آشنایی مختصر با رنگ جوتن

  • از مزایای دیگر رنگ جوتن کاربرد این رنگ است و می توان از این رنگ در دیوار ها، سقف ،کف و بنای ساختمان با آسودگی استفاده کرد و نگرانی از بابت کاهش کیفیت رنگ نداشت.
  •  با اینکه قیمت رنگ های جوتن بسیار بالا است و شاید از نظر برخی به صرفه نباشد اما واقعیت این است که عمر و دوام طولانی مدت این رنگ موجب می شود شما تا مدتهای طولانی نیاز به نقاشی ساختمان نداشته باشید.
  • رنگ جوتن از جمله رنگ های ضد حساسیت بوده و برای افراد با گروه های سنی و همچنین افراد مبتلا به آلرژی و بیماری های تنفسی مشکل ساز نخواهد بود.
  • می توان با قاطعیت گفت که رنگ جوتن از بهترین نوع رنگ های موجود در بازار بوده و کار اجرایی با این دسته از رنگ ها کاری بی نظیر خواهد بود.
به اشتراک بگذارید:

administrator

شرکت بازرگانی رادین فعال در زمینه انواع رنگ های صنعتی و ساختمانی و مشتقات رنگ و مواد اولیه و تولید کننده رنگ اتومبیلی ،ساختمانی و انواع تینر. تماس: 09129284292—02166095700

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.