اطلاعات تماس

تهران خیابان خالد اسلامبولی (وزرا)
نبش کوچه سی و هفتم پلاک 163
طبقه سوم واحد6

ما همه روزه در دسترس هستیم

معرفی رنگ گرانیتی ساختمان
به اشتراک گذاری

نوعی رنگ برای نقاشی دیوار بیرونی است که نتیجه‌ای شبیه سنگ مرمر و گرانیت به شما ارائه می ‌دهد. این رنگ عمدتاً از پودر سنگ طبیعی با رنگ‌ های مختلف ساخته می ‌شود و برای ایجاد اثر سنگ بر روی دیوار بیرونی ساختمان استفاده می ‌شود. رنگ گرانیتی به شکل مایع است بنابراین به آن سنگ مایع نیز گفته می ‌شود.

رنگ سنگ گرانیتی جزو رنگ های ضد آب، نسوز، اسیدی – قلیایی و آلودگی – مقاوم، غیر سمی، بی‌بو، چسبنده قوی و رنگ ثابت است و می‌تواند به طور موثری از فرسایش محیط بیرونی ساختمان جلوگیری کرده و عمر ساختمان را افزایش دهد. به دلیل چسبندگی خوب و مقاومت در برابر یخ زدگی، رنگ سنگ گرانیتی به ویژه برای استفاده در مناطق سردسیر مناسب است این رنگ به سادگی بر روی سطح اسپری می ‌شود و سرعت خشک شدن آن نیز به نسبت بالا است. در نتیجه باعث صرفه جویی در زمان شما می ‌شود.
مطالب مرتبط

از رنگ ساختمان قابل شست و شو چگونه استفاده کنیم؟

همه چیز درباره بهترین رنگ اکریلیک ساختمان

از نظر بافت و رنگ شبیه سنگ طبیعی است، می ‌توان گفت تفاوت آن با سنگ طبیعی، میزان سختی آن است.

آنچه در این مطلب می خوانیاز سنگ گرانیت چه جا هایی استفاده می ‌شود؟

رنگ گرانیتی ساختمان

رنگ گرانیت ساختمان به شما این فرصت را می ‌دهد تا ظاهر هر اتاق را به طور قابل توجهی تغییر دهید. میز های آشپزخانه جز بهترین و مناسب ‌ترین سطوح برای رنگ آمیزی با این رنگ به شمار می ‌آیند. دیوارها، مبلمان و پروژه‌ های هنری را نیز می ‌توان با استفاده از رنگ گرانیت به طرز چشمگیری تغییر داد.
رنگ گرانیت برای میز

رنگ گرانیتی ساختمان

بسیاری از افراد هنگام تعمیر و بازسازی آشپزخانه خود در فکر تامین بودجه مورد نظر برای سنگ های گرانیتی جدید آشپزخانه هستند. رنگ گرانیت ساختمان گزینه‌ای مقرون به صرفه برای بازسازی آشپزخانه است و می ‌تواند ظاهر سطوح مختلف را کاملاً تغییر دهد. کیت ‌های رنگ آمیزی تخصصی با دستورالعمل ‌ها و ابزار رنگ امیزی مناسب به شما اجازه می ‌دهد تا رنگ و ظاهر گرانیت را برای سطوح مورد نظر خود به شکل سفارشی انتخاب کنید.
رنگ گرانیت ساختمان برای دیوار ها و پروژه ‌های دیگر

استفاده از گرانیت مصنوعی یا سنگ یک روش محبوب برای تعمیر و تزئین دیوار های خانه و مبلمان به حساب می‌ آید. اکثر فروشگاه ‌های لوازم خانگی، تکه ‌های گرانیتی ویژه ‌ای را می‌ فروشند که به رنگ پایه به وسایل اضافه می ‌شوند. رنگ گرانیت بر روی دیوار ها و مبلمان با همان روش ‌های رنگ سنتی استفاده می ‌شود. این رنگ به سطوح مورد نظر شما جلوه‌ای درخشان می‌ بخشد
رنگ اسپری گرانیت مصنوعی

رنگ گرانیت ساختمان برای دیوار ها و پروژه ‌های دیگر

برای پروژه‌ های هنری کوچک و صنایع دستی، رنگ اسپری گرانیت راهی سریع و آسان برای ایجاد یک پوشش زیبا و لوکس به حساب می ‌آید. رنگ اسپری گرانیت در اکثر فروشگاه ‌های رنگ و لوازم خانگی به فروش می‌رسد و در رنگ‌های بسیار متنوع و روکش ‌های سنگی مختلف موجود است.

مزایا و معایب رنگ گرانیتی ساختمان

در کنار مزایای متعدد رنگ گرانیتی، لازم است برای آگاهی بیشتر با برخی از نقطه ضعف ‌های آن نیز آشنا شوید. این رنگ از دوام زیادی برخوردار نیست. بنابراین استفاده از آن در قسمت‌های پر رفت و آمد و پر کاربرد ساختمان پیشنهاد نمی ‌شود.

هرگز از رنگ گرانیتی بر روی سیمان استفاده نکنید. این رنگ در منافذ باز بتن رسوخ کرده و نتیجه مناسبی به شما ارائه نمی ‌دهد. همچنین بتن به گونه ای ‌است که می ‌تواند رنگ را جذب کرده و کیفیت آن را کاهش دهد. بنابراین می‌ توان گفت بر خلاف تصور استفاده از رنگ گرانیت ساختمان بر روی سیمان کار عاقلانه‌ای به نظر نمی ‌رسد.

رنگ گرانیت برای رنگ آمیزی دیوارهای اتاق نشیمن و اتاق خواب انتخابی ایده آل است. به یاد داشته باشید، این نوع رنگ برای استفاده بر روی سطوح خشک و صاف طراحی شده است.

رنگ گرانیت ساختمان پس از اعمال بر روی سطح دیوار، به راحتی پاک نمی ‌شود و از آنجایی که این رنگ دارای بافت است، رنگ آمیزی روی آن نیز نتیجه جالبی به شما نمی‌ دهد. بنابراین لازم است قبل از رنگ آمیزی از این مسئله آگاه باشید و اطمینان داشته باشید که این محصول برای دیوار ‌های شما انتخاب مناسبی است. در صورتی که نیاز به پاک کردن رنگ گرانیتی از روی دیوار دارید، می ‌توانید از سنباده برای جدا کردن آن استفاده کنید.

رنگ گرانیت برای شبیه ‌سازی نمای سنگی در سطوح مختلف انتخاب ایده آلی است. این رنگ به سرعت خشک می‌شود و انتخاب مناسبی برای افرادی است که علاقه‌مند به رنگ‌های طبیعی و کلاسیک هستند. از آنجایی که نتیجه نهایی استفاده از رنگ گرانیت ساختمان، پوششی طبیعی است، پوشش مات و مناسبی برای دیوار ها ایجاد می ‌کند که هرگونه نقص در سطوح کار را به بهترین نحو پنهان می ‌کند.

به اشتراک بگذارید:

administrator

شرکت بازرگانی رادین فعال در زمینه انواع رنگ های صنعتی و ساختمانی و مشتقات رنگ و مواد اولیه و تولید کننده رنگ اتومبیلی ،ساختمانی و انواع تینر. تماس: 09129284292—02166095700

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.