اطلاعات تماس

تهران خیابان خالد اسلامبولی (وزرا)
نبش کوچه سی و هفتم پلاک 163
طبقه سوم واحد6

ما همه روزه در دسترس هستیم

رنگ نما بافت دار ساندورا

رنگ نما بافت دار یا تکسچر ساندورا یکی از محصولات پرکاربرد در صنعت ساختمان است که بر پایه رزین‌های اکریلیک آبی تولید می‌شود. این نوع رنگ در طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها در بازار به فروش می‌رسد و به دلیل ایجاد یک افکت سه بعدی بر رو دیوارهای داخلی و خارجی، محبوبیت زیادی دارد.
رنگ نما تکسچر ساندورا دارای ضخامت و بافت متمایزی است، به همین دلیل می‌تواند خطاها و نواقص موجود روی سطح کار را به طور کامل بپوشاند. به طور کلی، این رنگ یک راه حل دائمی با طول عمر بالاست که زیبایی و دوام را توأمان ارائه می‌دهد. پس با بررسی قیمت رنگ نما و اطلاع از شرایط خرید رنگ اکریلیک بافت دار بهترین محصول را بری کاربردهای مورد نظر خود خریداری کنید.
مشخصات رنگ بافت دار ساندورا به شرح زیر است:
حالت فیزیکی به شکل مایع است و براقیت به صورت مات میباشدو مقدار مصرف هر یک کیلو گرم یک متر مربع رو پوشش میدهدو زمان خشک شدن سطح یک ساعت ودر نهایی بیت چهار ساعت میباشد ودر زمان اجرا از غلطک و پیستوله استفاده شود .

اهمیت استفاده از رنگ بافت دار

رنگ نما بافت دار بلافاصله به دیوارهای داخلی منزل و نمای ساختمان عمق و بُعد می‌بخشد. این رنگ از موادی ساخته شده است که وقتی روی سطوح صاف اعمال می‌شود، بافت آن را تقلید می‌کند. این بافت‌ها می‌توانند از پرداخت‌های دانه‌دار تا پرداخت‌های مصنوعی که اثر برجسته‌ای بر روی دیوار بر جای می‌گذارند، متغیر باشند.
علاوه بر این، افزودنی‌های مختلف و تکنیک‌های گوناگون، اثرات مختلفی را پس از خشک شدن رنگ روی دیوارهای داخلی خانه ایجاد می‌کنند. یکی از مواد افزودنی بسیار رایج ذرات ماسه است.  همچنین برای کاربرد بسیار آسان، انواع رنگ‌های بافت دار اسپری و آئروسل وجود دارد. قیمت رنگ نما برای هر مدل رنگ تکسچر متفاوت است.

مزایای خرید رنگ بافت دار

رنگ بافت دار اکریلیک در برابر تغییرات مختلف جوی (گرما، سرما، باران و برف) به عنوان یک سد محافظتی برای نمای بیرونی ساختمان عمل می‌کند. این رنگ حاوی افزودنی‌های خاصی است که محافظت خوبی در برابر اشعه ماوراء بنفش ایجاد می‌کند.
این محصول در برابر قارچ‌‎ها و جلبک‌ها بسیار مقاوم است و به هیچ عنوان پوسته پوسته یا تغییر رنگ نمی‌دهد. رنگ نما بافت دار به اندازه‌ای ضخیم است که می‌تواند عیوب جزئی، آسیب‌های سطحی ناهموار و نقص در دیوارها را بپوشانند و جلوه‌ای تازه به ظاهر دیوارها ببخشد.
از فواید رنگ بافت دار ساندورا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
دوام و طول عمر بالا دارد و سطوح ناهموار .ترک ها و عیوب روی دیوارهارو پوشانده و بعد از اجرا نیاز به تعمیر و نگهداری کم ومقاومت در برابر حرارت و غیر اشتعال .قابل  شستشومیباشد و بدون بو و حساسیت است واز نظر اقتصادی با صرفه میباشد .
خرید رنگ نمای ساختمان ساندورابه نظر می‌رسد که بافت دیوارها همیشه در مورد دکوراسیون داخلی و نمای بیرونی ساختمان مورد توجه قرار می‌گیرد و ما همیشه می‌خواهیم آن را تغییر دهیم. همه ما دوست داریم خانه‌هایمان به همان زیبایی که باشند که به نظر می‌رسد. بهترین راه برای اطمینان از اینکه منزل شما هم از نظر ظاهری و هم دوام در شرایط ایده آلی قرار دارد، استفاده کردن از رنگ نما بافت دار است.
برای تهیه بهترین رنگ اکریلیک بافت دار، می‌توانید به سراغ برند مشهور «ساندورا» بروید. شرکت تولیدی شیمی گران فردا با برند تجاری ساندورا یک تولید کننده معتبر رنگ نما است. رنگ تکسچر ساندورا در نهایت کیفیت تولید شده است و دارای گواهینامه ISO9001 می‌باشد. با خرید این محصول از ساندورا، بررسی قیمت رنگ نما و دریافت دیتا شیت رنگ بافت دار می‌توانید نمای بیرونی ساختمان و دکوراسیون داخلی را زیبا، جذاب و مقاوم کنید.
جهت تهیه این محصول و قیمت با بازرگانی رادین و کارشناسان در تماس باشید
رنگ نمای ساختمان بافت دار ساندورا

به اشتراک بگذارید:

administrator

شرکت بازرگانی رادین فعال در زمینه انواع رنگ های صنعتی و ساختمانی و مشتقات رنگ و مواد اولیه و تولید کننده رنگ اتومبیلی ،ساختمانی و انواع تینر. تماس: 09129284292—02166095700

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.