مرکز خرید ورق طلا در تهران

مرکز خرید ورق طلا در تهران ورق طلا لایه ی نازک فلزی است. که با ترکیبات متفاوتی از فلزات مانند طلا، مس، نقره، پلادیوم و پلاتین بسته به رنگ و جنس ورق طلا تشکیل شده است. ورق طلا از رایج ترین ورق های فلزی است  و دارای بافت نرمی است و رنگ طلایی زیبایی دارد.

مرکز خرید ورق طلا در تهران

این محصول در دو نوع عیار دار و پایه فلز در بازار موجود است. هر کدام ویژگی ها و کاربرد مخصوص به خود را دارند.

ورق طلای عیار دار:

که از طلای خالص بوده و دارای ابعاد و ضخامت های متفاوتی است. این ورق طلا نسبت به ورق طلاهای پایه فلز گران تر بوده و برای موارد خاصی مورد استفاده قرار می گیرند.

ورق طلای پایه فلز:

بیشتر برای کارهای ساختمانی و تزیئنی، پتینه کاری، نقاشی، تذهیب، خوشنویسی و ساخت زیور آلات رزینی مورد استفاده قرار می گیرد. این ورق ها دارای ضخامت بسیار نازکی هستند که باعث استفاده آنها در کارهای که نیاز به ظرافت خاص دارند می شود. این ورق ها از براقیت بسیار بالا و جذابی برخوردار بوده و بر روی سطوح مختلف مانند شیشه، گچ و چوب قابل استفاده می باشند.

لازم به ذکر استد که جنس ورق های طلای پایه فلز از طلا نیست ولی به دلیل براقیتی و رنگی که مانند طلا است به این نام شناخته می شوند. این ورق از نظر قیمت، بسیار مقرون به صرفه و مناسب می باشد و از آن در صنعت های مختلفی به جای رنگ ‌های طلایی و آب طلا استفاده می شود.

بازرگانی رادین با سال ها تجربه در زمینه رنگ و رزین و مشتقات مربوط به رنگ شرایط دسترسی به ورق طلای مورد نیاز شما مشتریان عزیز را به راحتی فراهم کرده تا این محصول را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اسرع وقت تهیه نمایید.

ورق طلا با بسته بندی های مختلف
………………………. …………………….. ……………………..جهت ارتباط با کارشناسان فروش و نمایندگی رنگ پارس بهار با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید.

09129284292

02166095700

به اشتراک بگذارید: بازرگانی رادین
ورق طلا

administrator

شرکت بازرگانی رادین فعال در زمینه انواع رنگ های صنعتی و ساختمانی و مشتقات رنگ و مواد اولیه کارشناس فروش 09129284292ـــ02166095700 dayanpaint.ir

 

 

رنگ رادین

شرکت بازرگانی رادین فعال در زمینه انواع رنگ های صنعتی و ساختمانی و مشتقات رنگ و مواد اولیه و تولید کننده رنگ اتومبیلی ،ساختمانی و انواع تینر. تماس: 09129284292—02166095700

Recent Posts

خرید رنگ دوپلی کالر به قیمت ارزان

خرید رنگ دوپلی کالر به قیمت ارزان در بازار تهران و سایر شهرستان ها توسط…

54 دقیقه ago

رنگ پلاستیک پارس بهار

 رنگ پلاستیک پارس بهار خرید رنگ پلاستیک پارس بهار درجه 2 در بازار تهران و…

1 روز ago

فروش رنگ پلی اورتان

خرید و فروش رنگ پلی اورتان در بازار مشهد و سایر شهرستان ها توسط شرکت…

3 روز ago

فروش رنگ روغنی در اصفهان

بهترین رنگ ساختمانی فروش عمده رنگ روغنی در بازار اصفهان و سایر شهرستان ها توسط…

4 روز ago

قیمت جدید اسپری زینکا زیتکس

قیمت اسپری زینکا زیتکس قیمت جدید اسپری زینکا زیتکس این محصول تولید کشور آلمان بوده…

1 هفته ago

فروش رنگ تفلون ظروف

فروش رنگ تفلون ظروف pfluon فروش رنگ تفلون ظروف pfluon این رنگ دارای دولایه ی…

1 هفته ago