قیمت فروش عمده سنباده

قیمت فروش عمده سنباده بستگی به کیفیت و برند آن در بازار متفاوت است و شرکت رادین توانسته با داشتن نمایندگی رسمی از تولید کنندگان معتبر این محصول را با کیفیت و قیمت بسیار مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد

به دلیل نوسانات زیاد قیمت‌ها، پیش از خرید با کارشناسان ما تماس بگیرید. کارشناسان ما با توجه به نیاز و مصرف شما قیمت سنباده متری یا تعدادی در سایز مورد نیاز شما را اعلام می‌کنند.به ‌طور معمول سنباده برای صاف کردن سطح هایی که دچار خط و خش و برآمدگی هستند، استفاده می‌شود تا بتوان آن‌ها را برای رنگ‌آمیزی آماده کرد. اما در برخی مواقع نیز این محصولات به ‌منظور ایجاد ناصافی نیز کاربرد دارد و می‌تواند به فرم دهی بهتر قطعات مختلف کمک کند.

سنباده و کاربرد های آن

جنس سنباده معمولاً از پارچه،مقوا یا کاغذ است و ذرات ساینده روی آن قرار بود که برای او برای ساییدن سطوح مختلف چوبی، گچی، فلزی و پلاستیکی استفاده می‌شود.این محصول ورقه ای از جنس کاغذ یا پارچه و یا فیلم است (که اصطلاحا بکینگ نامیده میشود ) که دانه های سخت ساینده بر روی آن پاشیده و به وسیله چسب مخصوصی چسبانده میشوند و برای ساییدن مواد گوناگونی چون فلزات آهنی ، فلزات غیر آهنی ، چوب ، گچ ، پلاستیک و در بعضی موارد سرامیک استفاده می‌شود.ین وسیله از نظر دانه بندی درجه های گوناگونی دارند از زبرترین یا خشن ترین حالت تا نرم ترین حالت است .این محصول در صنایع های مختلف نیز کاربرد وسیعی دارد بطور مثال یکی از کاربردها در صنایع چوب است ، مصرف در این صنعت برای ساخت مبلمان چوبی و یا برای صاف کردن سطح ام دی اف (MDF) و نئوپان که سنباده نواری نامیده میشود استفاده میکنن .
از دیگر کاربردهای این وسیله میتوان به پولیش کردن خودرو ، تولید ظروف آشپزخانه و قابلمه چدنی و قابلمه تفلون و یا قاشق و چنگال و خیلی موارد دیگر اشاره کرد.

انواع سنباده

این محصولات طبق مواد ساینده ای که دارند، در چند مدل به بازار ارائه می‌شود.

سنباده‌ کاغذی

کاغذ سنباده بیشتر برای تمیز کردن سطوح گچی مناسب بوده و می‌تواند در صاف و صیقلی کردن آن نقش مهمی را ایفا کند.

معمولاً رنگ این محصول کرم بود و به ‌علت این‌که خیلی مقاومت بالایی ندارد، پس‌از مدتی استفاده از ذرات روی آن کاملاً از بین خواهد رفت. به ‌طور معمول پس‌ا ز گچ‌کاری و برای آماده‌سازی دیوارها، به‌ منظور رنگ‌آمیزی از این نوع محصول استفاده می شود.

سنباده صنعتی فلزی

از جمله دیگر آنها می‌توان به مدل‌های فلزی اشاره کرد. ذراتی که روی این آن وجود دارند، روی پارچه‌های مخصوص قالب ‌بندی شده و معمولاً در ۲ رنگ آبی و قرمز به تولید می‌رسند.

رنگ قرمز معمولاً برای چوب مناسب بوده و رنگ آبی قابل‌ استفاده برای فلزات است.

سنباده پوستاب

این سنباده به‌ منظور از بین بردن و سایش سطح فلزی که دارای خط و خش زیادی هستند، استفاده می‌شود. در حقیقت جنس این نوع سنباده بسیار سفت بوده و معمولاً برای ناهمواری‌های سخت مناسب است.

سنباده چوب

این مقاله را بخوانید: سنباده چوب 

پیش‌از استفاده باید آن را چندین دقیقه در آب خیس کنید تا کاملاً نرم شود. چرا که احتمال بریدگی در کار با آن وجود دارد. به دلیل این نام این محصول را پوستاب گذاشته‌اند، که  ترکیبی از پوست و آب بوده و باید حتماً با آب مورد استفاده قرار بگیرند.

به‌همین خاطر نیز ذرات موجود روی سطح آن از جنس خاصی بوده تا زمانی ‌که با آب تماس پیدا می‌کند، زنگ نزند. این محصول به ‌منظور پاک کردن انواع لکه، صاف کردن سطوح فلزی، از بین بردن زنگ زدگی و…استفاده می‌شود. همچنین عمده مصرف آن در صنایع خودروسازی، رنگ کاری،  تولید شیشه و سرامیک است.

بعد لازم است بدانید که انواع سنباده پوستاب در مدل‌های نرم و و زبر به بازار عرضه می‌شوند.هر چه که شماره‌ این محصولات بالاتر باشد نرم‌تر بوده و هرچه شماره پایین‌تر باشد زبرتر هستند.فراموش نکنید که در زمان استفاده از این محصول حتماً ترکیب آب و کف را داشته باشید.

انواع سنباده ازنظر اندازه و شکل

انواع سنباده می‌تواند از نظر اندازه و شکل ظاهری نیز با یکدیگر متفاوت باشند که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رول
  • ورقه‌ای
  • های نواری
  • تسمه‌ای
  • پره‌ای
  • دیسکی
  • نکات مهم برای استفاده از سنباده

    برای استفاده از انواع سنباده حتماً به موارد زیر توجه کنید:

    • هنگام که از محصول استفاده می‌کنید با دست آن را از وسط نصف کرده و آن را سه لا کنید این کار سبب شد تا در حین کار آسیبی به انگشتان شما وارد نشود.
    • در زمان ساییدن از تمامی جهت‌ها و قسمت‌ها را در نظر بگیرید.
    • سنباده های سخت را پس‌از مدتی نرم می‌شوند و باید آن‌ها را جایگزین کنید.
    • برای رنگ ‌کاری انواع چوب سنباده باید همیشه در جهت الیاف چوب رفت ‌وآمد داشته باشد
    • شرکت بازرگانی رادین با فعالیت چندین و چند ساله در حوزه رنگ های صنعتی و ساختمانی ، با سابقه ای درخشان سعی بر آن دارد که این محصول و سایر محصولات مشابه در این حوزه را با کیفیتی بینظیر و قیمتی بسیار مناسب در اختیار شما قرار دهد .با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید .کارشناس فروش: مهندس حجاز 09129284292 تلفن ثابت 02166095700
فروش انواع سنباد جهت چوب اهنگ نقاشی و غیره جهت اجرای کار

dayanpaint.ir

administrator

شرکت بازرگانی رادین فعال در زمینه انواع رنگ های صنعتی و ساختمانی و مشتقات رنگ و مواد اولیه و تولید کننده رنگ اتومبیلی ،ساختمانی و انواع تینر. راه ارتباطی: تلگرام و واتساپ 09129284292—۰02166095700

 

رنگ رادین

شرکت بازرگانی رادین فعال در زمینه انواع رنگ های صنعتی و ساختمانی و مشتقات رنگ و مواد اولیه و تولید کننده رنگ اتومبیلی ،ساختمانی و انواع تینر. تماس: 09129284292—02166095700

Recent Posts

خرید رنگ دوپلی کالر به قیمت ارزان

خرید رنگ دوپلی کالر به قیمت ارزان در بازار تهران و سایر شهرستان ها توسط…

3 ساعت ago

رنگ پلاستیک پارس بهار

 رنگ پلاستیک پارس بهار خرید رنگ پلاستیک پارس بهار درجه 2 در بازار تهران و…

1 روز ago

فروش رنگ پلی اورتان

خرید و فروش رنگ پلی اورتان در بازار مشهد و سایر شهرستان ها توسط شرکت…

3 روز ago

فروش رنگ روغنی در اصفهان

بهترین رنگ ساختمانی فروش عمده رنگ روغنی در بازار اصفهان و سایر شهرستان ها توسط…

4 روز ago

قیمت جدید اسپری زینکا زیتکس

قیمت اسپری زینکا زیتکس قیمت جدید اسپری زینکا زیتکس این محصول تولید کشور آلمان بوده…

1 هفته ago

فروش رنگ تفلون ظروف

فروش رنگ تفلون ظروف pfluon فروش رنگ تفلون ظروف pfluon این رنگ دارای دولایه ی…

1 هفته ago